Päiväkerho

Päiväkerhot ovat 3–5 -vuotiaiden lasten toimintaa. Ryhmät tukevat lasten sosiaalista kehitystä ja antavat hänelle kristillistä kasvatusta.

Tarkoitus on tutustuttaa ja löytää yhteys lapsen kotikirkkoon ja sen työntekijöihin. Lapset tutustuvat toisiin samanikäisiin ja saavat uusia kavereita turvallisessa ympäristössä. Päiväkerho tarjoaa lapselle monipuolista toimintaa ja tukee kokonaisvaltaisesti lapsen kasvua ja kehitystä. Päiväkerho toiminnan välityksellä seurakunta myös tukee vanhempia heidän kasvatustehtävässään.

Tiedustelut päiväkerhoon liittyvistä asioista lastenohj. Pia Jylhältä sähköpostilla pia.jylha@evl.fi tai puhelimitse 040-578 8183.

Ilmoittautuminen syksyllä 2023 alkavaan päiväkerhoon on alkanut ja lomakkeen pääsee täyttämään alla olevasta linkistä. Kerhopaikkaan hakeneiden kotiväkeen olla yhteydessä noin viikkoa ennen toiminnan alkamista. Kerhopaikkaa voi tiedustella myös kerhokauden aikana. Kerho kokoontuu seurakuntakodilla aina maanantaisin 4.9.2023 alkaen klo 13-15. Ohjaajina Pia Jylhä ja Kirsi Hiironen.

Ilmoittaudu päiväkerhoon tästä! :)

Nooan arkki