Perhekerho

Perhekerho on perhetyön näkyvin toimintamuoto. Perhekerho on aikuisten ja lasten yhteinen kohtaamispaikka. Perhekerhoon voivat tulla äidit, isät, mummit, vaarit sekä päivähoitoväki lapsineen.

Perhekerhossa saamme hiljentyä yhdessä arkitouhujen keskellä, viettää yhteistä aamupalahetkeä sekä puuhailla, jutustella ja leikkiä tai vaikkapa vain oleskella.

Uuraisten seurakunnan seurakuntakodilla toimii kaksi perhekerhoryhmää (ti ja to). Toiminta muotoutuu siten, että kerhossa kävijät valitsevat, kumman ryhmän toimintaan osallistuvat. Kumpikin ryhmä kokoontuu siis kerran viikossa, joten kerhopäivä on joko tiistai tai torstai. Kerhoaika on molemmilla ryhmillä klo 9.30-11.30. Kerhoon ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Perhekerhossa käymisen voi aloittaa, vaikka kerhokausi olisikin jo käynnissä.

Perhekerhot kokoontuvat srk.kodilla kahtena eri päivänä.

Toiminta on jälleen alkanut tammikuussa 2024 viikolla 3. Perhekerhopäivät päivät tiistai ja torstai klo 9.30 - 11.30. Kerhoa ei ole viikolla 9 (26.2. - 3.3.).

Osallistujat voivat valita, kumman ryhmän toimintaan osallistuu. Ei ennakkoilmoittautumista. Tarjolla aamupalaa        (2 euroa/perhe)

Lisätietoja Pialta p. 040 578 8183 tai sähköpostilla pia.jylha@evl.fi

Tervetuloa mukaan mukavaan toimintaan aikuiset ja lapset yhdessä:)

lapsia ja vanhempia