Syntymäpäivät

Kaikenikäisten syntymäpäivät muistuttavat arvokkaasta Luojan lahjasta, elämästä. Syntymäpäivä on kiitoksen ja ilon päivä. Seurakunta muistaa sekä nuoria että iäkkäitä jäseniään syntymäpäivän merkeissä.

1, 2, 3 ja 4 vuotta täyttäville jäsenilleen seurakunta lähettää onnittelukortin.

70, 75, 80, 85 ja 90 vuotta sekä sitä enemmän täyttäville lähetetään myös syntymäpäiväkortti sekä pieni lahjakirja.

Jos päivänsankari niin toivoo, seurakunnan työntekijä voi käydä onnittelemassa. Seurakunnan työntekijän voi kutsua käymään, vaikka ei järjestäisikään varsinaisia juhlia. On mahdollista kutsua hänet aivan tarkoituksella jonain muuna päivänä kuin muut vieraat. Rauhallinen rupattelukin sujuu silloin ehkä paremmin kuin juhlan keskellä. Vierailuun ei tarvita valmisteluja, kohtaaminen on tärkeintä.

Kukkia