Uuraisten seurakunta mukana hautahaku.fi palvelussa

Hautahaku

Uuraisten seurakunta on liittynyt mukaan hautahaku.fi palveluun, jonka tarkoituksena on helpottaa läheisten haudan löytymistä.

Mobiiliystävällinen Hautahaku on luotu helpottamaan mukana oleville hautausmaille haudattujen vainajien hautapaikkojen löytämistä. Hautahaussa on yhteensä noin 844 000 hautapaikan tiedot, Uuraisten osuus on tästä reilut 3000.

Hautapaikkaa voi etsiä palvelusta syöttämällä ensin vainajan sukunimen. Hakukentässä sukunimi näkyy aina ennen etunimiä. Hakua voi tarvittaessa rajata syntymä- ja kuolinvuoden tai hautausmaan mukaan. Palvelun sisältämä karttapalvelu näyttää haudan sijainnin hautausmaalla.

Palvelu ei ole Uuraisten osalta vielä täysin valmis ja joitain virheitä hautojen digitaalisten piirrosten suhteen on. Tämän lisäksi opastustoimintoa ei saatu ennen julkaisua valmiiksi, mutta nämä korjaantuvat pienellä viiveellä.

Tervetuloa käyttämään palvelua!

Antti Toivio
Antti Toivio
Kirkkoherra, kirkkoneuvoston puheenjohtaja. IT-yhteistyöalueen yhteisjohtokunnan jäsen.

2024-05-08 15:22:00.0